Van boulogne naar duinkerken

8 augustus 2013 - Duinkerke, Frankrijk

Om half een de havenhoofden gepasserd. in de haven kwam klaus windler nog afscheid nemen, prachtig zo'n oude kerel die samen met zijn maat de zeeën bevaart. Een tocht van motorzeilen werd het en natuurlijk werd er evetjes gevaren naar de ton die door iris zesmaal werd gezien. De foto volgt zo op het weblog. Verder een uitstekende tocht gehad naar duinkerken. Liggen nu aan de buitensteiger van de ycmn jachtclub, beter dan de eerste Marina waar ooit onze trossen door de bewaking werden losgegooid, begrijpelijk dat wij hier geen fan van zijn. Na 43 mijl liggen we nu relaxed in de haven en hebben de een na andere strubbeling met de kids over de k.t wifi. Nu gaan we Bokito eten, ofwel boboti, lekker uit suriname maar dan wel in België. Met een beetje geluk zijn we morgen laat in de roompot, dat hangt af van de wind, maar dat ziet er goed uit. Mieke mist pipper, die zit ook al lang alleen in het hondenhotel. We gaan die viervoeter verlossen.

1. Ineke Ooms:
    8 augustus 2013
    Ja, ja aan alles komt een eind! Dus ook aan jullie prachtige reis! Maar hopen dat dat jullie Pipper jullie nog wilt kennen!! Ik zou jullie niet meer zo lief vinden als jullie mij 5 weken achterlieten;-) Maar ja een hond is erg trouw! Voor morgen nog een goeie reis richting de roompot gewenst! Jullie nemen vanavond toch zeker wel een borrel? En Jaap moet je bij thuiskomst aan de AA? (grapje)
    Groetjes en we willen graag jullie mooie foto's onder het genot van een borrel/wijntje komen kijken!
    Groetjes Ineke en Jan