De tocht naar Fecamp

31 juli 2013 - Fécamp, Frankrijk

Al snel waren we er achter dat het slechte weer van gisteren verdwenen was. Gisteren was de eerste echte regendag van de vakantie. Er stak al snel een lekker windje op en we konden halve wind met een knoop of zes en een half a zeven een aardig vaartje maken. Heerlijk na al dat gemotor. Na een uur of drie liet de wind het steeds meer af weten en moest meneer volvo er toch weer aan te pas komen. Het weer was stralend en al snel gingen de T shirts uit. Beetje bakken en braden en genieten van de krijtrotsen die voorbijgleden. Wat een vakantie, en het voelde nog extra goed na die regen en storm dag van gisteren. Rond de klok van 1700 kwamen we aan in Fecamp. Eerst lekker wat gedronken, en direct daarop zijn de kids gaan zwemmen. Het strand zie je amper liggen. Het zijn overigens allemaal grote kiezels. Mieke en ikzelf zijn gewoon eventjes in slaap gevallen en daarna zijn we begonnen met het koken van de welbekende tonijnprut, Iris niet blij, Joep at drie borden. Nu zijn ze als toetje een mac flurry halen bij de plaatselijke Fecamp Mac. Ik zit heerlijk onder mijn zonnetent met de Ipad met toetsenbord dit stukje proza te schrijven wetende dat de koffie eraan komt, denk ik, wat kan een mens zich nog meer wensen.

1. Lia en Wim van lienden:
    1 augustus 2013
    Hallo Jaap ,Mieke ,Iris en Joep .
    Wat ontzettend leuk om die reisverhalen van jullie te lezen.
    Tussen de regels kan je lezen dat jullie echt genieten van deze vakantie.
    Beetje cultuur snuiven , wandelen, zwemmen en natuurlijk een wijntje hahahahah.
    Hier lekker warm, en alles ok.
    Geniet er nog heerlijk van met elkaar.
    Groetjes van ons.
  2. Ineke Ooms:
    1 augustus 2013
    Gezellig jullie verhalen weer!! Geniet maar lekker! En zo lezen we dat jullie de drank/wijn voorraad weer aangevuld hebben!!!
    Gelukkig anders vallen jullie droog! En dat kan niet! Zeker niet met die lekkere stinkkaas!!
    Goeie reis verder en GENIET ze!!!
    Groetjes de Oomsjes